Sivut

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Viikon ainoa liikuttava tekijä ja pieni tavoite

Niinhän siinä kävi, että viikon ainoaksi treeniksi tuli sunnuntain BodyPump. Pilatekseenkaan en jäänyt kun tuntui ettei jaksa, vähän oli vielä flunssan jälkimaininkeja. Pumppi kulki ihan kivasti, huomasi sen että edellisellä viikolla kävi kolmesti ja sen jälkeen oli ollut (pakko)lepoa - olisi voinut kevyesti nostaa painoja vähän joka biisiin (myös niihin kyykkyihin). Mutta koska yritin pitää järjen päässä, tein samoilla kuin ennenkin. 
Kiitos kuvasta, LesMills

Eli:
Lämmittely 5 kg/pääty
Kyykyt 10 kg/pääty
Rinta 6 kg/pääty
Selkä 6 kg/pääty
Ojentajat 4,5 kg/pääty
Hauikset 4,5 kg/pääty
Askelkyykyt 6 kg/pääty
Olkapäät 2kg käsipainot/tangossa 3,5 kg/pääty 

Tavoite BodyPump 83:lle on se, että vitosen kiekkoja ei tarvitse ottaa pois tangosta ennen olkapää-biisiä. Nih. 

2 kommenttia:

  1. Tuo vitonen per pääty -tavoite kuulostaa hyvältä. Itellä hajottaa kyl eniten haukkari joka onkin ainut joka estää tuon tavoitteen saavuttamisen. En tajua miten tähän ohjelmaan pitäs muka pystyä lisäämään painoja edelliseen nähden. Edellisen sain pari kertaa tehtyä vitosilla mutta tämä nykyinen menee lopussa tosi tuskaiseksi ja tekniikka hajoaa viimeistään viimeisessä hitaassa. :( Mutta vitonen tavoitteeksi silti ohjelman lpppuun mennessä ja siinä vaiheessa menee kyl olkapääkin vitosilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli oikeasti tosi jännä miten eilen oliskin pystynyt yhtäkkiä lisäämään, kun alku on mennyt niin hapoilla että huhhuh. En keksi muuta kuin sen useamman pumpin + levon yhteisvaikutuksen. Ajattelin että se vitoset ojentajiin ja haukkareihin ei olisi edes paha tavoite, kun se on nytkin jo niin lähellä.
      Kiitos treeniseurasta eilen :)

      Poista

Kommentit piristävät! :)